یاس مدیا

آیت الله یثربی – شکایت از صدا و سیما

منتشر کننده : یاس مدیا 3.11K دانلود و پخش آنلاین

سخنرانی آیة الله محمد یثربی درباره از صدا و سيما شكوه داريم، به كدام محكمه شكايت كنيم به صورت پخش آنلاین و دانلود فایل صوتی با لینک مستقیم.

متن سخنرانی:

از صدا و سيما شكوه داريم، به كدام محكمه شكايت كنيم

حضرت آیت الله یثربی دامت برکاته، همچون سنوات گذشته، در ظهر عاشورا و در میان جمعیت انبوه عزاداران سیدالشهدا علیه السلام به ايراد سخنراني و مقتل خواني پرداختند.

معظم له نخست با استناد به روایاتی معتبر، به بیان سیره‌ی ائمه‌ی اطهار علیهم السلام در احیای عاشورا پرداختند و اظهار داشتند: همه‌ی ائمه‌ی اطهار علیهم السلام از رسول الله صلی الله علیه وآله و امیرالمومنین علیه السلام تا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بر مصیبت سیدالشهدا علیه السلام گریستند و ما نیز وظیفه داریم این سنت حسنه را احیا نماییم و نگذاریم به هیچ وجه این شور و احساس کاسته شود و باید در برابر کسانی که با شبهه پراکنی در تضعیف این سنّت قطعی اهل بیت علیهم السلام می‌باشند، ایستادگی نماییم.

رئیس حوزه‌ی علمیه‌ی کاشان، سپس و از این زوایه انتقاداتی را متوجه صدا و سیما کردند و بیان نمودند: اساس جمهوری اسلامی و بنای این نظام بر خون سیدالشهدا علیه السلام بر پاشده است، اما متأسفانه امروزه در صدا و سیما علیه خون سیدالشهدا علیه السلام مطالبی بیان می‌شود از جمله مطرح كردن نام افرادي كه با اساس عزاداري مخالفند و عاشورا را روز شادي مي‌دانند، بنده به عنوان طلبه‌ای که با علوم اهل بیت علیهم السلام و مقاتل آشنا هستم، با این رویه‌ی صدا و سیما مخالفم و نمی‌دانم این شکایت را به کجا عرضه نمایم؟

ايشان تصريح كردند: از يك طرف يك روحاني به نفي فرزندي حضرت رقيه عليها السلام براي سيد الشهدا عليه السلام مي‌پردازند و از طرف ديگر بعد از اين برنامه روضه‌ي حضرت رقيه پخش مي‌شود؛ اين بيشتر به تمسخر شباهت دارد.

QR Code for آیت الله یثربی – شکایت از صدا و سیما مدت زمان : 0:04:33
حجم : 4.16 مگابایت
فرمت فایل : Mp3 کیفیت 128
جهت ترویج مذهب بر حق شیعه هرگونه برداشت شرعا مجاز می باشد.
یاس مدیا » آیت الله یثربی – شکایت از صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید